Centar za komunikaciju Flou uz generalno pokroviteljstvo Univerziteta Metropolitan održao je 4. FEBS Master Class pod nazivom :
Employer Branding Master Class strategija i najbolje prakse u petak, 21. februara u Envoy Conferenece Center, Gospodar Jevremova 47 u Beogradu.
Program se sastojao iz dva dela. Nakon uvodnog predavanja doc. dr Milice Slijepčević na temu Employer brandinga, održana je panel diskusija u kojoj su učestvovale vodeće ekspertkinje iz dva različita sektora, korporativnog sektora dr Sonja Jovanović, HR direktorka u Ernst & Young, prema Univerzumovoj listi drugog na svetu najpoželjnijeg poslodavca i Milica Radojević iz startup sektora, mlada liderka ih HR tima Blinkista, vodećeg startupa, prema Glassdooru najpoželjnijeg poslodavca u Nemačkoij.
Brojni učesnici mogli su iz prve ruke da čuju koje Employer Branding strategije realizuju ove dve organizacije iz različitih sektora i šta je to što ih čini poželjnim poslodavcima, kako to da su kandidati ključni stakeholdery.
Nakon panel diskusije, usledila je tročasovna radionica koju je dizajnirala dr Sonja Jovanović. U okviru raduinice učesnici su imali razne izazove na koje su morali da daju odgovore. Najkreativniji tim, po oceni žirija, proglašen je za pobednika, članovi tima dobili su poklon vaučere od Blinkista, sponzora događaja, za besplatan pristup premium programu u trajanju od godinu dana.
Na kraju su učesnicima dodeljeni sertifikati 2. Employer branding Master Class-a.
Centar za komunikaciju Flou se zahvaljuje medijskim sponzorima:
FoNet; Business info group – Novoj ekonomija; Nira press – magazin Biznis i magazin Ekonometar, Diplomacy&Commerce i BIZLife
Za više informacija obratite se na
Ostavite komentar
Morate se ulogovati na prijava da bi postavili komentar.