U organizaciji renomirane izdavačke kuće HERAEdu, a uz pokroviteljstvo Ministarstva kulture, od 23. do 25. maja u Kombank dvorani, u Beogradu, Festival humanistike, kulture i umetnosti (FESK) „Pazi, šta čitaš privukao je brojne ljubitelje knjige, posetioce i medije.
Ovo je 4. po redu festival I ove godine manifestacija je bila još bogatija.U 30 učestvovale su 54 institucije kao što su biblioteke, izdavačke kuće, fakulteti, muzeji instituti ali I visoke strane delegacije koje su bile gosti festival, a takođe I poslenici kulture iz Banjaluke, Kotora, Petrovca na moru.
Prvi dan festivala obilovao je zanimljivim programima.
Posebnu pažnju privukla je promocija knjige Modni marketing, savremene tendencije, autorke
doc. dr Milice Slijepčević sa Univerziteta Metropolitan. O knjizi su govorile Zorica Stablović Bulajić, direktorka izdavačke kuće HERAEdu, recenzentkinja knjige, prof. dr Radmila Janičić, redovna profesorka na Fakultetu organizacionih nauka, Univerziteta u Beogradu i urednica knjige Stana Šehalić, gen. sekretarka UEPS-a. Po prvi put, u impresumu knjige našle su se i 2 mlade saradnice na knjizi I to Mina Maksimović koja je autorka modnih ilustracija I Sanja Vortić koja je priedila grafike za štampu.
Autorka se tom prilikom zahvalila Univerzitetu Metropolitan, Textilu Užice, Modnoj kući Luna iz Požarevca I FoNet-u na podršci prilikom realizacije projekta.
Knjiga može da se nabavi u knjižari Rekontra, Despota Stefana 23, a uskoro u svim većim knjižarama širom Srbije. Za sve informacije obratite se na office@flou.rs.
Ostavite komentar
Morate se ulogovati na prijava da bi postavili komentar.