Povodom 8. marta u SC Rajićeva organizovana je izuzetno zanimljiva i atraktivna aktivacija pod nazivom Žena si, možeš sve! 

Prvi događaj u nizu bila je promocija knjige Modni marketing, savremene tendencije autorke prof. dr Milice Slijepčević, zatim okrugli sto na temu preduzetništva.

O knjizi su pored autorke govorile direktorka renomirane izdavačke HERAEdu Zorica Stablović Bulajić i urednica izdanja Stana Šehalić. Brojna publika

je s pažnjom pratila izlaganje koje je teklo u pravcu predstavljanja vrednosti knjige koja je jedinstvena u regionu gde se više decenija nije pojavilo izdanje na temu modnog marketinga.

Fokus je bio na temama koje su obrađene u knjizi, a koje su danas goruće kada je reč o modnoj industriji kao jednom od najvećih zagađivača na planeti.

Posebno je bilo zanimljivo izlaganje na temu poput zelene mode,  inkluzivne mode i niz drugih.

Autorka se na kraju zahvalila svima, posebno Univerzitetu Metropolitan i studentima, zatim Modnoj kući “Luna“, Textilu iz Užica, agenciji FoNet koji su pomogli da knjiga bude u kvalitetno opremljena.

Knjiga se nalazi u brojnim knjižarama, poput Vulkana, Lagune, HERAEdu.

On line kupovina preko linka: https://www.flou.rs/product/modni-marketing-savremene-tendencije-milica-slijepcevic/