Uspešno održan treći FEBS Master Class (Flou Education and Business Synergy-FEBS)
U organizaciji Centra za komuniukacije Flou i pod generalnim pokroviteljstvom Univerziteta Metropolitan , Fаkultеt zа mеnаdžmеnt iz Beograda, u petak 1. новембра 2019. u Kogresnom centru Envoy hotela, realizovan je jedinstven događaj FEBS MASTER CLASS – Employer Branding strategija i najbolje prakse.
FEBS Master Class je prvi put u Srbiji stavio u fokus brendiranje poslodavca. Tema je izazvala veliko interesovanje. Brojni učesnici su imali priliku da od dr Sonje Jovanović, HR direktora Ernst & Young kompanije čuju najinteresntnije detalje o tome kako se u svetu kompanije trude da budu konzistentne u pogledu vrednosti koje zastupaju ne samo u odnosu na klijente, već i u odnosu sa zaposleniama. Istovremeno, u celodnevnom Master Class-u učesnici su prošli ceo tok razmišljanja u procesu emloyer branding-a suočavajući se sa najvećim izazovima koje su rešavali. Dr Sonja Jovanović je izjavila da je EY kao drugi najpoželjniji poslodavac na svetskom nivou već 10 godina, odmah iza Google, iskreno i duboko posvećen razvoju i brizi o zaposlenima kao i privlačenju talenata i njihovom zadržavanju.
Predsednica Flou centra za komunikacije, profesorka na Univerzitetu metropolitan koja predaje upravljanje ljudskim resursima, doc. dr Milica Slijepčević, izjavila je da je posebno inspirisana interesovanjem i posvećenošću svih učesnika, te da je sigurna da će znanje koje su dobili od HR eksperta svetskog renomea dr Sonje Jovanović, moći da primene u svojim radnim sredinama. Posebno se zahvalila generalnom pokrovitelju Univerzitetu Metroplitan, sponzoru Intesa Banci i medijskim sponzorima FoNet-u, Business Info Group, BIZLife, Diplomacy&Commerce i Nira Press. Svi učesnici, njih 75, koji su se takmičili u deset različitih timova, na kraju Master Classa dobili su sertifikate.
Ostavite komentar
Morate se ulogovati na prijava da bi postavili komentar.