17.11.2017. Beograd
Sve što ste oduvek hteli da znate o etici u odnosima sa javnošću i odabiru PR agencije, mogli ste saznati na radnom doručku koji je SAM organizovao zajedno sa Društvom za odnose s javnošću.

Na radnom doručku, Društvo Srbije za odnose sa javnošću dalo je odgovore na pitanja:
• Sa kojim se etičkim izazovima susreću ljudi koji se bave komunikacijama?
• Kako da odaberete agenciju koja će unaprediti vaše komunikacije?
• Kako da u toj saradnji postignete najbolji odnos cene i kvaliteta usluge?

Na ova pitanja odgovarali su:
Jelena Šarenac, predsednica DSOJ/direktorka korporativnih komunikacija Henkel Srbija i Henkel adria
Milica Slijepčević, Ph.D, član Suda časti DSOJ, menadžer za korporativne i digitalne komunikacije u kompaniji Dunav osigurnje i docent na Univerzitetu Metropolitan
Dragana Roter, član Suda časti DSOJ/stariji konsultant za komunikaciju i marketing u agenciji Maverick Consulting
Vedran Ivanković, predsednik Suda časti DSOJ/stariji konsultant za korporativne komunikacije Addiko Bank a.d.