Moderator Panela je prof. dr Milica Slijepčević koja na studijskom programu FDU-a Modni dizajn, na četvrtoj godini i predaje modni marketing. Gošće su bile sjajne žene iz modne industrije: Jelena Pavlović – Textil Užice, Marijana Bajić – Afrodita Mode Collection i Nevena Martinović – Ušće šoping centar (Confluence Property Management).

Pričalo se o trendovima i konkretnim primerima kako biti uspešan na tržištu modne i tekstilne industrije Srbije i na koji način modni marketing treba izučavati i primenjivati u cilju postizanja što većeg uspeha. Tokom održanog panela u okviru digitalnog SFW, profesorka Slijepčević je kroz giveaway poklonila i svoju knjigu – Modni marketing, savremene tendencije koja je izmenjeno i dopunjeno izdanje prve knjige Modni marketing.

Profesorka Slijepčević se u okviru druge knjige o modnom marketingu posvetila istraživanju i praćenju novih trendova u modnoj industriji, na modnom tržištu, kao i u domenu ponašanja potrošača, digitalnih komunikacija i svega onog što se defakto desilo vezano za tu temu i učinilo da knjiga bude aktuelna i izuzetno prihvaćena.