Beograd, 23.02.2017. godine. U okviru februarskog programa #How2PR koje organizuje Društvo Srbije za odnose s javnošću održana je panel diskusija u prostorijama Mikser House-a pod nazivom: Modna industraja u eri digitalizacije.
Tribina je okupila u Mikseru u direktnom i live strimu više od 150 predstavnika struke PR i komunikacija, studente i druge koji su želeli da čuju nešto više o modnoj industriji. Učesnici panela Katarina Kaplarski, Jelena Pavlović, Dragana Jović Tucakov, Zoran Torbica, Nataša Pavlović Bujas, Nenad Radujević i Vesna Jugović de Vinča govorili su veoma zanimljivo, iznoseći svoja iskustva, što je publika nagradila aplauzom u više navrata.
‘’Panel je bio izuzetno konstruktivan, sagovornici su podelili svoje znanje i iskustvo sa nama na zadatu temu. Svi smo nešto novo naučili, a glavna poruka bi bila da digital zahteva brzinu, ali ne i površnost. Suprotno od toga, u eri digitalizacije kreativnost i poslovne odluke moraju biti bazirani na izuzetno ozbiljnom analitčkom pristupu, sagledavanju svih aspekata modnog tržišta koje je dinamičnije i zahtevnije nego ikada.’’ izjavila je Milica Sljepčević, idejni tvorac i moderator panela, autorka knjige Modni marketing.
“#How2PR je edukativan događaj na kojem vodeći stručnjaci iz oblasti komunikacija prisutnim učesnicima i kolegama prezentuju interesantne projekte i uzbudljive kampanje ili istraživanja. Cilj panel diskusije i otvorenog dijaloga između panelista i publike jeste razumevanje promena kroz koje naša struka prolazi i kontinuirano nalaženje najboljih rešenja za njihovu imlementaciju. ” Objasnila nam je Jelena Šarenac, predsednica DSOJ.
Društvo Srbije za odnose s javnošću se zahvaljuje Mikser House, FDU – Univerzitet Metropolitan koji su omogućili live prenos panela i partnerima, Univerzitet Metropolitan, Perwoll, Fonet, Flou, Color Press Ninamedia na pruženoj podršci a naročito prisutnim gostima koje očekujemo i na sledećim skupovima.
Informacije o budućim dešavanjima DSOJ možete pratiti na sajtu pr.org.rs ili facebook stranici.
U okviru februarskog programa #How2PR koje organizuje Društvo Srbije za odnose s javnošću održana je panel diskusija u prostorijama Mikser House-a pod nazivom: Modna industraja u eri digitalizacije.
Tribina je okupila u Mikseru u direktnom i live strimu više od 150 predstavnika struke PR i komunikacija, studente i druge koji su želeli da čuju nešto više o modnoj industriji.
‘’Panel je bio izuzetno konstruktivan, sagovornici su podelili svoje znanje i iskustvo sa nama na zadatu temu. Svi smo nešto novo naučili, a glavna poruka bi bila da digital zahteva brzinu, ali ne i površnost. Suprotno od toga, u eri digitalizacije kreativnost i poslovne odluke moraju biti bazirani na izuzetno ozbiljnom analitčkom pristupu, sagledavanju svih aspekata modnog tržišta koje je dinamičnije i zahtevnije nego ikada.’’ izjavila je Milica Sljepčević, idejni tvorac i moderator panela, autorka knjige Modni marketing.
“#How2PR je edukativan događaj na kojem vodeći stručnjaci iz oblasti komunikacija prisutnim učesnicima i kolegama prezentuju interesantne projekte i uzbudljive kampanje ili istraživanja. Cilj panel diskusije i otvorenog dijaloga između panelista i publike jeste razumevanje promena kroz koje naša struka prolazi i kontinuirano nalaženje najboljih rešenja za njihovu imlementaciju. ” Objasnila nam je Jelena Šarenac, predsednica DSOJ.
Društvo Srbije za odnose s javnošću se zahvaljuje Mikser House, FDU – Univerzitet Metropolitan koji su omogućili live prenos panela i partnerima, Univerzitet Metropolitan, Perwoll, Fonet, Flou, Color Press Ninamedia na pruženoj podršci a naročito prisutnim gostima koje očekujemo i na sledećim skupovima.
Ostavite komentar
Morate se ulogovati na prijava da bi postavili komentar.