Promocija jedinstvene knjige je održana na Sajmu knjiga u utorak, 25. oktobra u prepunoj sali “Duško Radović“ Beogradskog sajma. Na promociji su govorile autorke knjige “Neuromarketing, izazovi i trendovi“ prof. dr Milica Slijepčević, doc. dr Nevenka Popović Šević, u ime renomirane izdavačke kuće HERAEdu direktorka i urednica te kuće, Zorica Stablović Bulajić. Specijalna gošća je bila Nataša Pavlović Bujas, osnivačica i direktorka “Blumen Group“. Promociju je vodila dugogodišnja urednica RTS, RB2 i profesorka na Univerzitetu Metropolitan doc. dr Tamara Vučenović.

Autorke prof. dr Milica Slijepčević, doc. dr Nevenka Popović Šević i mr Ivana Radojević su zajednički rad započele 2016. godine istražujući oblast neuromarketinga. Njihov višegodišnji rad iz te oblasti su po pozivu predstavljale na međunarodnim konferencijama, više radova su objavljivile u renomiranim domaćim i stranim časopisima. Kao rezultat posvećenog istraživačkog rada nastala je monografija od međunarodnog značaja “Neuromarketing, izazovi i trendovi“, jedinstveno delo te vrste kod nas koje  zavređuje pažnju kako akademske javnosti, tako i praktičara iz oblasti marketinga.

Oko 86% marketinških kampanja ne uspe, otuda je pojava neuromarketinga koji je spoj medicinske nauke, psihologije i marketinga, u kombinaciji sa tehnološkim razvojem, revolucionarno otkriće. Kako  i zašto, odgovor potražite u monografiji ‘’Neuromarketing, izazovi i trendovi’’ renomiranog izdavača HERAEdu i saizdavača Univerziteta Metropolitan, podržani od strane Minsitarstva nauke, prosvete i tehnološkog razvoja.

Knjigu možete kupiti na štandu HERAEdu u hali 1, Beogradskog sajma tokom Sajma knjiga, a kasnije kod izdavača HERAEdu, u knjižarama i onlajn: https://www.flou.rs/prodavnica/

Korpa