Nakon što je predstavljena nova knjiga profesorke Fakulteta za menadžment i Fakulteta digitalnih umetnosti Univerziteta Metropolitan, dr Milice Slijepčević – Modni marketing, savremene tendencije, prvog dana festivala knjige FESK „Pazi šta čitaš” u sali Kombank dvorane, knjiga je predstavljena i u SC Ušće u subotu, 08. jun 2019. godine od 15h.

Promocija knjige održana je na mestu I u vreme koje pogoduje temi I učesnicima, u najvećem I najposećenijem tržnom centu na Balkanu, TC Ušće tokom jednog od najfrekventnijih dana Shopping Day.

Tom prilikom, autorka Slijepčević se zahvalila svima koji su pomogli izdavanje knjige, Univerziteteu metropolitan, Textilu Užice, Modnoj kući Luna, FoNet-u, ali I TC Ušće koji je pokazalo izuzetan senzibilitet  za akademsku zajednicu I akademske teme, težeći tako da svojim posetiocima I kupcima pruži dodatnu vrednost. .

Na promociji knjige – Modni marketing i savremene tendencije u SC Ušće pored autorke, profesorke Slijepčević govorili su i:

  • Direktorka izdavačke kuće HERAEdu, Zorica Stablović Bulajić
  • Dekanka Fakulteta digitalnih umetnosti Univerziteta Metropolitan, profesorka drum Katarina Kaplarski
  • Recenzentkinja, profesorka dr Leposava Zečević, dekanka Evropskog Univerziteta

Od izdanja prve knjige Modni marketing, koja je izašla 2016. godine, profesorka Slijepčević se posvetila istraživanju i praćenju trendova u modnoj industriji, na modnom tržištu, kao i u domenu ponašanja potrošača, digitalnih komunikacija i svega onog što se defakto desilo za to, ne baš tako dugo vreme, a što je našlo mesto u novoj knjizi – Modni marketing, savremene tendencije i učinilo da knjiga bude aktuelna i izuzetno prihvaćena. Kako je profesorka Slijepčević naglasila, zahvalna je svojim studentima koji je konstantno inspirišu u svemu što radi i da je marketing zapravo – nauka, filozofija i umetnost koja se neprestano razvija svuda oko nas.

Prisutni su u SC Ušće čuli sve o novim tendencijama u modnom marketingu, koje je pokrenula profesorka Slijepčević i sa ovom akademskom literaturom ispratila svetska dešavanja iz ove oblasti, koja je prilagođena i u trendu sa mladim generacijama. Događaj je medijski ispraćen.