U petak, 19. februara ove godine, u okviru ProAkademije Univerziteta Metropolitan, održan je kurs ’’Employer Branding game board’’. Usled pandemije i posebnih uslova koji su propisani od strane Kriznog štaba Srbije, organizovana su bila 3 tima sa 12 učesnika. Sve se odvijalo prema unapred utvrđenom planu i programu. Nakon dobrodošlice koordinatorke za razvoj poslovanja i ProAkademije Univerziteta Metropolitan, Bojane Domazet, usledilo je jednočasovno predavanje prof. dr Milice Slijepčević na temu ’’Employer Branding, new normal and best practices’’, a zatim kreativna radionica čija je kreatorka dr Sonja Jovanović, direktorka HR u kompaniji E&Y. Radionica je trajala nešto duže od 2 sata i odvijala se u sjajnoj atmsferi. Kreativna rešenja i način na koji su vođeni tokom čitavog procesa, zajedno sa predavanjem, oduševio je sve učesnike kursa ’’Employer Branding – game board’’.
Centar za komunikaciju Flou pokrenuo je program FEBS Master Class: ’’Employer Branding game board’’ u novembru 2019. godine. Nakon velikog interesovanja, drugi Master Class održan je 21. februara 2020. godine. Saradnja sa dr Sonjom Jovanović se nastavlja, tako da su predsednica Flou centra prof. dr Milica Slijepčević i dr Sonja Jovanović zajedno nastupile po treći put na poziv ProAkademoije Univerziteta Metropolitan u Beogradu. Tom prilikom zabeležen je 100-ti učesnik master classa i radionice ’’Employer Branding game board’’.
Ostavite komentar
Morate se ulogovati na prijava da bi postavili komentar.