#How2PR – February Edition
Moderator: Doc. dr Milica Slijepčević, FAM i FDU, Univerzitet Metropolitan
Učesnici panela:
• Doc. dr Katarina Kaplarski, dekanka Fakulteta digitalnih umetnosti, Univerzitet Metropolitan
• Zoran Torbica, internet guru
• Dragana Jović Tucakov, marketing menadžer, Microsoft
• Nataša Pavlović Bujas, vlasnica agencije Blumen Group
• Jelena Pavlović, kreativna direktorka ’’Textil’’ Užice
• BFW – Nenad Radujević
• Vesna de Vinča – ’’Miss Srbija’’
:: Opis panela
Osvrt na potencijal domaćeg modnog tržišta i trenutnu situaciju i pravac daljeg razvoja na polju digitalnih komunikacija, upoređivanje sa razvijenim stranim tržištima pre svega kroz razgovor i predstavljenje uspešnih pojedinaca, modnih poslenika i preduzetnika koji su doprineli razvoju domaćeg modnog tržišta i modne industrije.
Cilj panela je da se razvije relevantna diskusija o novim trendovima u digitalnim komunikacijama koji su od značaja za modnu industriju i razvoj modnog tržišta.
Donošenje zaključaka i preporuka za delovanje u cilju daljeg doprinosa digitalnih komunikacija unapređenju domaćeg modnog tržišta.
Agenda:
18h – 18:15h – Okupljanje gostiju
18:15h – 19:30h – Panel diskusija
19:30h – 20h Druženje
:: Registracija
Broj mesta je ograničen i prijavljivanje na panel je obavezno i vrši se putem forme:
https://
:: Partneri Panela
• Flou ( www.flou.rs)
• Ninamedia ( https://buzz.ninamedia.rs/ )
• Fonet (www.fonet.rs)
Ostavite komentar
Morate se ulogovati na prijava da bi postavili komentar.