Korisnički servis
Centar za komunikacije FLOU
Svetogorska 19,
11000 Beograd
PIB: 109114127
Matični broj: 28179766
office@flou.rs
+381 11 3240 777
Dostava robe
Dostava robe koju ste poručili preko naše internet prodavnice vrši se putem kurirske službe na teritoriji Republike Srbije.
Rok isporuke
Ubrzo posle posle potvrde Vaše porudžbine, kreće status obrade porudžbine. Tokom obrade na mail adresu, koju ste popunili tokom popunjavanja podataka, dobićete obaveštenje o statusu Vaše porudžbine odnosno informacija o uspešnoj kupovini.
U slučaju bilo kakvih nejasnoća ili problema vezanih za Vašu porudžbinu, kontaktiraće Vas naš prodavac.
Od tog trenutka rok isporuke je 3 radna dana.
Preuzimanje pošiljke
Pošiljku na Vašu adresu donose kuriri u periodu od 8-18h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja će preuzeti pošiljku.
Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.
Politika reklamacija
Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj +381 11 3240 777, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail office@flou.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Politika privatnosti
Privatnost naših potrošača vrlo nam je bitna, u nastavku je prikaz naše bezbednosne politike, ali ako imate bilo kakva dodatna pitanja, kontaktirajte naš Korisnički servis tim. Svi podaci o kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su podaci nužni za obavljanje posla.
Preuzimamo odgovarajuće tehničke i organizacione mere radi zaštite od neovlašćenog ili nezakonitog korišćenja vaših ličnih podataka, uključujući i šifrovanje vašihpodataka važećim standardima industrije.
Tokom vaše posete našem sajtu možemo prikupiti određene lične informacije koje su neophodne da podesite svoj nalog, u svrhu naplate, za isporuku vaše robe i ankete. Zadržaćemo vaše informacije onoliko dugo koliko je potrebno da obradimo vaš nalog, za proces eventualnog povrata ili zamene, odgovoriti na bilo kakvu primedbu/povratnu informaciju ili da Vam pružimo promotivne informacije za koje ste prijavljeni.
Internet prodavnica flou.rs neće predati vaše podatke za kontakt trećim licima, sem ako se to od nas ne bude zahtevalo zakonom.
Maloletnici mogu koristiti našu internet prodavnicu uz nadzor roditelja ili staratelja.
Naš sajt može da prepozna ranijeg korisnika pomoću kolačića. Kolačići personalizuju posete našem sajtu u skladu sa vašim ličnim potrebama. Možete onemogućiti kolačiće podešavanjem svoje Internet postavke.
Ova stranica može da sadrži linkove ka drugim sajtovima sa svojim politikama privatnosti, mi nismo odgovorni za politiku privatnosti tih sajtova.
Internet prodavnica flou.rs zadržava pravo da odbije pružanje usluge, ukine nalog ili otkaže narudžbenicu ukoliko ustanovi da su prekršeni uslovi korišćenja, a shodno zakonskim ograničenjima.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Ni jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Povraćaj sredstava
Kupac ima pravo da odustane od ugovora. U tom slučaju ima pravo ina povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod.
U slučaju povraćaja novca, cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, a nakon utvrđivanja ispravnosti proizvoda.
Flou.rs je dužan da kupcu vrati iznos koji je kupac platio po osnovu ugovora, i to najkasnije 15 dana od prijema izjave o odustanku i nakon prijema proizvoda.
Procedura za povraćaj sredstava
U slučaju odustanka od kupovine i povraćaja sredstava procedura je sledeća:
Možete Nas kontaktirati na telefon +381 11 3240 777 ili nam pošaljite izjavu o odustajanju na mail office@flou.rs sa podatkom Vašeg broja računa/otpremnice i broj dinarskog tekućeg računa, kao i naziv banke.
Nakon što primimo Vaš e-mail ili poziv, prosledićemo Vam Dokumenta za povraćaj robe na Vaš e-mail, što predstavlja potvrdu o prijemu Vaše izjave o odustanku od ugovora. Dokumenta koja Vam pošaljemo, odštampajte i obavezno potpišite a u slučaju pravnog lica i pečatirajte. Ovako overena dokumenta zajedno sa robom šaljete na adresu koju Vam operater internet prodavnice bude poslao putem e-maila.
Proizvodi koji se vraćaju usled odustanka od ugovora moraju biti nekorišćeni, neoštećeni i zapakovani u originalnu ambalažu. Paket koji šaljete potrebno je čvrsto zapakovati i oblepiti selotejp trakom.
Povraćaj sredstava NE VRŠI se po kuriru u gotovini, već na tekući račun koji ste nam dostavili.
U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, flou.rs je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Povraćaj sredstava
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).
Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.
Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat.
Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Hvala Vam na razumevanju.