Tokom panela razvijena je relevantna diskusija o novim trendovima u digitalnim komunikacijama koji su od značaja za modnu industriju i razvoj modnog tržišta.Dat je osvrt na potencijal domaćeg modnog tržišta, aktuelnu situaciju i pravac daljeg razvoja na polju digitalnih komunikacija, upoređivanje sa razvijenim stranim tržištima pre svega kroz predstavljanje i razmenu iskustava uspešnih pojedinaca, modnih poslenika, uspešnih preduzetnika koji su zaslužni za razvoj modne industrije u Srbiji.
Blog
- Lidija Jovanović: Spoj tradicije, inovacije i identiteta u umetnosti i dizajnu
- Ana Teslić premijerno u ulozi Usuda u baletu Karmen Svita
- NOVA BEOGRADSKA BALETSKA ŠKOLA
- SRPSKA TRADICIJA SE PREDSTAVLJA U TUNISU
- ŠIBENSKI PLESNI FESTIVAL -„Kinetički crtež“ Dušice Pejić izveden u Šibeniku
- 11. MET FASHION DAY DONOSI NOVU DIMENZIJU: dva konkursa, još više kreativnosti i uticaja u modnoj industriji regiona
- SVETVINČET OKUPLJA PLESNE UMETNIKE IZ REGIONA I SVETA
- IRENA KREŠIĆ PREDSTAVILA KNJIGU „IGRAĆU ZAUVEK“ U SARAJEVU
- Uspešno završen Peti Međunarodni Festival Sola – Slavlje savremene igre i individualnog izraza
- Intervju sa osnivačicom brenda ONA – Aleksandrom Vasić
Marketing

Preporuke












Web dizajn i SEO optimizacija

Ostavite komentar
Morate se ulogovati na prijava da bi postavili komentar.