O knjizi Neuromarketing, izazovi i trendovi u radio emisiji Digitalne ikone

Autorke knjige dr Milica Slijepčević, profesorka na Univerzitetu Metropolitan, FAM i FDU i dr Nevenka Popović Šević, profesorke na Fakultetu savremenih umetnosti, su gostovale u kultnoj emisiji Digitalne ikone kod voditeljke dr Tamare Vučenović, na [...]

Aktuelno|0 Komentara

Svetski dan borbe protiv zloupotrebe dečjeg rada

Povodom Svetskog dana borbe protiv zloupotrebe dečjeg rada koji se obeležava 12. juna, predstvljeni su rezultati istraživanja koje je realizovao Republički zavod za statistiku u saradnji sa Međunarodnom organizacijim rada. Pored rezultata Anketnog istraživanja o [...]

Aktuelno|0 Komentara

Olakšice za one koji brinu o planeti i zaposlenima, okretanje leđa onima koji se bave „prljavim delatnostima“

Konferencija „Rizici novog doba: odživost i izdržljivost“ Poslovanje mimo ESG principa održivosti, sajber bezbednost i sve ugroženije mentalno zdravlje zaposlenih nalaze se među top rizicima koji značajno mogu da ugroze profitabilnost kompanija, zaključeno je na [...]

Aktuelno|0 Komentara

Četvrta regionalna konferencija „Rizici novog doba: održivost i izdržljivost“

1. juna 2023. sa početkom u 9.30h, hotel Hyatt Beograd održaće se regionalna konferencija koja četvrtu godinu zaredom okuplja brojne učesnike i posetioce sa prostora ex Yugoslavije kao i vodeće eksperte na globalnom nivou na [...]

Aktuelno|0 Komentara

Foto i video sa 8.Met Fashion Day CO-EXISTENCE

Kao što smo obećali, prenosimo deo atmosfere od 23. februara u Dorćol Platz-u.    

8. METROPOLITAN FASHION DAY

Studenti Modnog dizajna su i ove godine u okviru predmeta modni marketing kod profesorke Milice Slijepčević kao projektni zadatak razvili umetnički projekat CO-EXISTENCE. Cilj projekta je da prođu ceo proces njegove realizacije susrećući se sa [...]

Aktuelno|0 Komentara

QUIET QUITTING – TIHI OTKAZ JE TEMA EMISIJE “REČENO I UČINJENO“

Tema emisje ''Rečeno i prećutano'' RTS, RB2 je bila ''quiet quitting ili tihi otkaz''. Gošća urednice i voditeljke RB2, Tamare Vučenović, bila je Milica Slijepčević, vanredna profesorka na Fakultetu za menadžment, Univerziteta Metropolitan u Beogradu [...]

NOVA KNJIGA “NEUROMARKETING, IZAZOVI I TRENDOVI“ PRIVLAČI VELIKU PAŽNJU

Promocija jedinstvene knjige je održana na Sajmu knjiga u utorak, 25. oktobra u prepunoj sali ''Duško Radović'' Beogradskog sajma. Na promociji su govorile autorke knjige ''Neuromarketing, izazovi i trendovi'' prof. dr Milica Slijepčević, doc. dr [...]

Serbia Fashion Week: “Young lions in the jungle”

Proleće je u znaku modnih dešavanja i željno očekivanih događaja uživo. Serbia Fashion Week i mladi lavovi u publici na seminaru iz modnog marketinga s pažnjom su slušali učesnike panela: “Young lions in the jungle” [...]

Dan žena u znaku aktivacije Žena si, možeš sve! i zapažena promocija knjige “Modni marketing, savremene tendencije“

Povodom 8. marta u SC Rajićeva organizovana je izuzetno zanimljiva i atraktivna aktivacija pod nazivom Žena si, možeš sve!  Prvi događaj u nizu bila je promocija knjige Modni marketing, savremene tendencije autorke prof. dr Milice [...]

Aktuelno|0 Komentara

 

 

 

Visa Card Master Card Maestro Card Dina Card American Express
Visa Secure Master Card ID