Tokom panela razvijena je relevantna diskusija o novim trendovima u digitalnim komunikacijama koji su od značaja za modnu industriju i razvoj modnog tržišta.Dat je osvrt na potencijal domaćeg modnog tržišta, aktuelnu situaciju i pravac daljeg razvoja na polju digitalnih komunikacija, upoređivanje sa razvijenim stranim tržištima pre svega kroz predstavljanje i razmenu iskustava uspešnih pojedinaca, modnih poslenika, uspešnih preduzetnika koji su zaslužni za razvoj modne industrije u Srbiji.
Blog
- Modni trendovi u 2024.
- PREDSEDNICA IPRA ZA 2024. IZ SRBIJE
- Despot Mihailović – uspešna karijera u modelingu
- Uspešno održan modni spektakl 9. Metropolitan Fashion Day – “Diversity“
- Cirkularni ponedeljak na Perwoll Fashion Week-u
- 52. PERWOLL FASHION WEEK – GET IN THE MOMENTUM
- Kreativni čarobnjak iz Japana Hikaru Seino donosi jedinstvenu kombinaciju umetnosti i prirode na scenu Serbia Fashion Week-a
- OTVOREN 22. SERBIAN FASHION WEEK
- Veštačka inteligencija i modna industrija: GAME CHANGER
- O knjizi Neuromarketing, izazovi i trendovi u radio emisiji Digitalne ikone
Ostavite komentar
Morate se ulogovati na prijava da bi postavili komentar.